UP & COMING
2025
mei
Omschrijving
Een nieuwe kijk op HR-beleid We nemen je mee in de (positieve en negatieve) ervaringen die medewerkers opdoen tijdens de verschillende fasen die zij doorlopen in contact met de organisatie (van
Omschrijving
Een nieuwe kijk op HR-beleid
We nemen je mee in de (positieve en negatieve) ervaringen die medewerkers opdoen tijdens de verschillende fasen die zij doorlopen in contact met de organisatie (van nieuwsgierigheid, oriëntatie & solliciteren, via groeien, ontwikkelen & verbinden, naar afscheid nemen & in contact blijven).
Tijd
9 mei 2025 09:30 - 16:30(GMT+02:00)
Locatie
Eindhoven
Organisator
Omschrijving
Meten is weten. Hoe staat jouw organisatie ervoor met klantbeleving in de dienstverlening? Daarvoor is het Overheidsbreed Meethuis voor dienstverlening ontwikkeld. Een krachtig model dat helpt om de klantbeleving te
Omschrijving
Meten is weten. Hoe staat jouw organisatie ervoor met klantbeleving in de dienstverlening? Daarvoor is het Overheidsbreed Meethuis voor dienstverlening ontwikkeld. Een krachtig model dat helpt om de klantbeleving te verbeteren en handvatten geeft om effectief te sturen op klantgerichte doelen.
7 overheidsorganisaties zijn de afgelopen maanden aan de slag gegaan met het meethuis. Gemeente Eindhoven en Justis delen hun ervaringen en vervolgstappen in een panelgesprek, en laten zien hoe jij het meethuis gebruikt. Bart van Engelen van Kyden leidt het gesprek.
Tijd
12 mei 2025 16:00 - 17:00(GMT+02:00)
Locatie
Online
Organisator
Omschrijving
In customer experience and service design, we often strive to improve “the” customer journey—one experience designed to suit all. But let’s face it: customers aren’t all the same. They have
Omschrijving
In customer experience and service design, we often strive to improve “the” customer journey—one experience designed to suit all. But let’s face it: customers aren’t all the same. They have different needs, preferences, and expectations. So why do most CX strategies still treat them as if they are?
Join us for an interactive roundtable session where we’ll explore how to break away from the one-size-fits-all approach and start designing experiences and journeys that truly adapt to different customer needs.
We’ll discuss:
- Why personalization efforts so often fall flat
- A tangible framework to start personalizing CX in a structured, scalable way
- How to leverage customer data to drive meaningful differentiation
We’re also excited to welcome Daniel Heer of Zeotap, the EU-based, privacy-first Customer Data Platform. Daniel will share how integrating your customer data can unlock the ability to personalize based on actual, not assumed, customer differences.
Let’s move from personalization attempts to personalization that works.
Speakers
Nicolette Nijhuis, Data Lead @Essense
Daniel Heer,CEO & Founder @Zeotap
Meer
Tijd
13 mei 2025 15:00 - 20:00(GMT+02:00)
Locatie
Amsterdam
Organisator
Omschrijving
We duiken in de wereld van DELA en krijgen een exclusief kijkje in hoe zij via hun designproces tot unieke diensten komen voor de bijzondere momenten in de ‘reis’ van hun cliënten.
Omschrijving
We duiken in de wereld van DELA en krijgen een exclusief kijkje in hoe zij via hun designproces tot unieke diensten komen voor de bijzondere momenten in de ‘reis’ van hun cliënten. Ingrid Baens-Ruhl neemt ons mee in de gevoelige en empathische benadering van klantreizen rondom overlijden, waar families en individuen centraal staan. Hoe ontwerp je interacties in situaties die zo emotioneel beladen zijn? Ingrid deelt haar inzichten en aanpak.
Tijd
13 mei 2025 17:30 - 22:00(GMT+02:00)
Locatie
Hilversum
Organisator
Omschrijving
Voor leiders die het verschil willen maken Laat je inspireren door: Paul Polman, voormalig CEO van Unilever en wereldwijd pleitbezorger van duurzame bedrijfsvoering Laurentien van Oranje, pionier in sociale innovatie Olympisch
Omschrijving
Voor leiders die het verschil willen maken
Laat je inspireren door:
- Paul Polman, voormalig CEO van Unilever en wereldwijd pleitbezorger van duurzame bedrijfsvoering
- Laurentien van Oranje, pionier in sociale innovatie
- Olympisch kampioen Ireen Wüst
- Cedric Muchall
- Thijs Launspach, psycholoog
- Moraya, zangeres
- Mystery Speaker
Je kunt deze inspirerende dag op een bijzondere manier afsluiten met de Menselijke Revolutie Dinershow, van 18.30 tot 21.30 uur.
Tijd
15 mei 2025 11:30 - 18:00(GMT+02:00)
Locatie
Leusden
Organisator
15mei16:3018:30Designed for Humans, Powered by AIGratis16:30 - 18:30(GMT+02:00) Organisator: Koos
Omschrijving
How can AI and design work together to create human-first AI-powered platforms? We believe cutting-edge tech should empower people and businesses–not replace them. Human-centered design has the tools to embed transparency,
Omschrijving
How can AI and design work together to create human-first AI-powered platforms? We believe cutting-edge tech should empower people and businesses–not replace them. Human-centered design has the tools to embed transparency, trust, and ethics into the foundations of AI-driven products. We invite you to explore how we’re bringing this vision to life.
Tijd
15 mei 2025 16:30 - 18:30(GMT+02:00)
Organisator
Omschrijving
DVJ Insights is pleased to invite you to an exclusive webinar in collaboration with the University of Groningen, where they will delve into the most effective ways to
Omschrijving
DVJ Insights is pleased to invite you to an exclusive webinar in collaboration with the University of Groningen, where they will delve into the most effective ways to measure emotions. This session will bring together academic expertise and practical business insights, offering actionable strategies for integrating emotional measurement into research.
Webinar Program:
- Professor Dr. Bob Fennis (University of Groningen) – Scientific perspectives on measuring emotions
- Lucas Hulsebos (CEO, DVJ Insights) – Iintegrating emotional metrics into large-scale quantitative research
- Q&A session – The opportunity to ask questions and join the conversation
Meer
Tijd
20 mei 2025 14:00 - 15:00(GMT+02:00)
Locatie
Online
Organisator
Omschrijving
Customer Experience (CX) is meer dan een verzameling mooie woorden. Maar hoe vertaal je al die termen en theorieën naar concrete stappen in jouw organisatie? Samen met onze
Omschrijving
Customer Experience (CX) is meer dan een verzameling mooie woorden. Maar hoe vertaal je al die termen en theorieën naar concrete stappen in jouw organisatie?
Samen met onze partner Milkymap laten we je tijdens de workshop ‘Van Buzz naar Betekenis’ zien hoe je klantbeleving tastbaar maakt – en vooral: verbeterbaar.
De vorige editie was snel volgeboekt én zeer goed ontvangen. Wil jij er deze keer bij zijn? Meld je dan snel aan!
Tijd
21 mei 2025 09:30 - 13:00(GMT+02:00)
Organisator
Omschrijving
CX- en EX Superhelden Inspirerende verhalen, Interactieve kennissessies en netwerken op een unieke locatie. Ook dit jaar vieren we de meest inspirerende prestaties: NPS Awards voor beste organisaties op het gebied
Omschrijving
CX- en EX Superhelden
Inspirerende verhalen, Interactieve kennissessies en netwerken op een unieke locatie. Ook dit jaar vieren we de meest inspirerende prestaties:
- NPS Awards voor beste organisaties op het gebied van EX en CX
- Aanmoedigingsprijzen voor de echte veranderstrategen.
Wie zijn de échte CX- en EX-helden van 2025
Tijd
22 mei 2025 12:00 - 18:00(GMT+02:00)
Locatie
Katwijk aan Zee
Organisator
22mei12:0021:00Fast-forward your CXGratis12:00 - 21:00(GMT+02:00) Organisator: CX Circle
Omschrijving
Ready to accelerate your digital success? Join us at the number one event for CX professionals and prepare to get inspired, intrigued and invigorated. Discover the latest CX innovations from
Omschrijving
Ready to accelerate your digital success? Join us at the number one event for CX professionals and prepare to get inspired, intrigued and invigorated.
- Discover the latest CX innovations from industry experts
- Witness the unveiling of Contentsquare’s brand new AI tools
- Expand your network, know-how, and vision for the future
- Have fun while you’re at it!
Spots are limited, so sign up now and get ready to hit fast-forward on your CX!
Tijd
22 mei 2025 12:00 - 21:00(GMT+02:00)
Organisator
Omschrijving
Laat je inspireren door zes sprekers uit wetenschap en bedrijfsleven en ontdek hoe merken, bureaus en onderzoekers werken aan de toekomst van merkgroei via influencers.
Omschrijving
Laat je inspireren door zes sprekers uit wetenschap en bedrijfsleven en ontdek hoe merken, bureaus en onderzoekers werken aan de toekomst van merkgroei via influencers.
Tijd
22 mei 2025 13:45 - 18:45(GMT+02:00)
Locatie
Amsterdam
Organisator
Omschrijving
Master the complexities of CX and prepare for the official CCXP exam Enrol in this CX Masterclass endorsed by the CXPA. There are only a few official CXPA trainers in the world
Omschrijving
Master the complexities of CX and prepare for the official CCXP exam
Enrol in this CX Masterclass endorsed by the CXPA. There are only a few official CXPA trainers in the world (the so-called RTPs: Recognised Training Providers) to optimally prepare you for the official CCXP Exam. And this Masterclass gives you not 1 but 2 of them! That’s not all. Besides the CXPA curriculum we share our lengthy corporate expertise, challenge you with surprising views and make sure you’re in for a treat.
Tijd
22 mei 2025 - 23 mei 2025 (Hele dag)(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
juni
Omschrijving
Hoe kan ik mijn klanten nog beter helpen? Dat is precies waar ‘De Alles Over Klanten Dag’ om draait. Hoe je ze beter begrijpt, beter helpt en ervoor zorgt dat ze
Omschrijving
Hoe kan ik mijn klanten nog beter helpen?
Dat is precies waar ‘De Alles Over Klanten Dag’ om draait. Hoe je ze beter begrijpt, beter helpt en ervoor zorgt dat ze nooit meer zonder jou willen.
Geen ingewikkelde theorieën, maar simpele, praktische inzichten waar je meteen mee aan de slag kunt.
Wat kun je verwachten?
Niet alleen inspirerende verhalen van sprekers die écht snappen hoe klanten denken, maar inzichten en inspiratie van dé experts in klantbeleving: Steven van Belleghem, Sydney Brouwer en Björn Kuipers.
Geen wollige marketingtermen of abstracte concepten. Nee, gewoon duidelijkheid, want daar houden jouw klanten ook van.
Meer
Tijd
3 juni 2025 12:00 - 17:00(GMT+02:00)
Locatie
Leusden
Organisator
Omschrijving
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Geen juryverkiezing, geen publieksstemmen, maar een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten. Al
Omschrijving
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Geen juryverkiezing, geen publieksstemmen, maar een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten. Al 18 jaar halen we ruim 50.000 beoordelingen op voor bedrijven in 10 branches.
High-tech of human touch?
Is klantvriendelijkheid nog een menselijke eigenschap?
Tijdens dit jubileumevent brengen we visionaire sprekers samen die je meenemen in de toekomst van klantbeleving. Verwacht scherpe inzichten, verrassende perspectieven en inspiratie waar je echt mee verder kunt. Geen grote woorden, maar concrete inzichten. ’s Middags is de inspiratiesessie, ’s avonds een feestelijke borrel met hapjes en drankjes.
Sprekers
- Dafne Schippers (voormalig Olympisch atlete): opening & mensen laten ervaren hoe vitaliteit + een positieve houding de sleutel zijn tot succes.
- Erik Vercouteren (Director Customer & Partner Experience bij bol): Hoe bol elke transactie terug moet verdienen
- Tamara Mom (Strategisch Marketeer Klantbeleving bij Volksbank): Liefde als motor voor je klantbeleving
Meer
Tijd
5 juni 2025 14:00 - 21:00(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Omschrijving
Ontdek de Toekomst van Marketing De meest vooraanstaande marketeers, thought leaders en experts komen samen om de nieuwste trends en ontwikkelingen in de marketingwereld met jou te delen. Of je nu
Omschrijving
Ontdek de Toekomst van Marketing
De meest vooraanstaande marketeers, thought leaders en experts komen samen om de nieuwste trends en ontwikkelingen in de marketingwereld met jou te delen. Of je nu een doorgewinterde professional bent of aan het begin van je marketingcarrière staat, deze dag biedt voor ieder wat wils.
Tijd
12 juni 2025 Hele dag(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Omschrijving
… en iedereen is vrij op vrijdag. Maak kennis met Freeday, het bedrijf wiens naam is geïnspireerd op een extra vrije dat als je saaie en repetitieve taken uitbesteedt aan
Omschrijving
… en iedereen is vrij op vrijdag. Maak kennis met Freeday, het bedrijf wiens naam is geïnspireerd op een extra vrije dat als je saaie en repetitieve taken uitbesteedt aan digitale collega’s.
Leer van use cases over digitale medewerkers en hun creatieve en productieve capaciteiten en laat je inspireren door een reeks van praktische voorbeelden van de hotellerie, de retail en de reisindustrie.
Tijd
19 juni 2025 14:30 - 19:00(GMT+02:00)
Organisator
Omschrijving
Het zijn dé vakprijzen voor inspirerende en toonaangevende Data & Insights Professionals, Bureaus en Companies die het verschil maken in ons vakgebied. In 2025 zullen de Awards worden uitgereikt in de
Omschrijving
Het zijn dé vakprijzen voor inspirerende en toonaangevende Data & Insights Professionals, Bureaus en Companies die het verschil maken in ons vakgebied.
In 2025 zullen de Awards worden uitgereikt in de volgende categorieën:
- Data & Insights Bureau van het jaar;
- Data & Insights Company van het jaar;
- Insights Professional van het jaar – Bureauzijde;
- Insights Professional van het jaar – Bedrijfszijde;
- Young Talent van het jaar;
- Data Professional van het jaar;
- Insights Scientist van het jaar
Meer
Tijd
26 juni 2025 18:00 - 23:00(GMT+02:00)
Locatie
Zandvoort
Organisator
Omschrijving
Wist je dat een simpele toevoeging in een vacaturetekst 62% meer sollicitanten oplevert? Dat je het bezoekersgedrag op jouw werkenbij-site kan sturen? En dat je zelfs ghosting door kandidaten kan
Omschrijving
Wist je dat een simpele toevoeging in een vacaturetekst 62% meer sollicitanten oplevert? Dat je het bezoekersgedrag op jouw werkenbij-site kan sturen? En dat je zelfs ghosting door kandidaten kan voorkomen? Door op jouw content inzichten vanuit de neuropsychologie toe te passen, neemt jouw resultaat toe.
Ontdek hoe de kracht van invloed werkt én met welke kleine wijzigingen jij een reusachtig resultaat kan boeken.
Tijd
30 juni 2025 Hele dag(GMT+02:00)
Locatie
Rotterdam
Organisator
juli
Omschrijving
Teken je boodschap. Vergroot je impact. We luiden de zomer in met een PvKO-bijeenkomst vol energie en creativiteit: Laagdrempelig, verrassend én direct toepasbaar in jouw klantgerichte werkpraktijk. In de workshop Communicatie in
Omschrijving
Voor je klant. Voor je team. Voor jezelf.
En het mooie is: iedereen kan het. Ook jij.
Meer
Tijd
4 juli 2025 09:30 - 13:00(GMT+02:00)
Organisator
september
Omschrijving
Samen werken aan een klantgerichte overheid Tijdens de online bijeenkomsten behandelen we specifieke gerelateerde vraagstukken en onderwerpen uit de community. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.
Omschrijving
Samen werken aan een klantgerichte overheid
Tijdens de online bijeenkomsten behandelen we specifieke gerelateerde vraagstukken en onderwerpen uit de community. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.
Tijd
1 september 2025 16:00 - 17:00(GMT+02:00)
Locatie
Online
Organisator
Omschrijving
Voor professionals werkzaam voor een (semi) overheidsorganisatie Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit
Omschrijving
Voor professionals werkzaam voor een (semi) overheidsorganisatie
Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit instrument kan. De training geeft je handvatten om in de praktijk nog meer vanuit klantperspectief te denken en te gaan werken.
Tijd
8 september 2025 09:30 - 16:30(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Omschrijving
Ga mee op safari door de stad en spot plekken waar klantbeleving echt het verschil maakt. Samen bezoeken we inspirerende locaties, kijken we met een CX-bril en verzamelen we ideeën. We sluiten
Omschrijving
Samen bezoeken we inspirerende locaties, kijken we met een CX-bril en verzamelen we ideeën.
Tijd
9 september 2025 15:00 - 19:00(GMT+02:00)
Organisator
Omschrijving
AI biedt kansen, maar roept ook ethische vragen op. Hoe richt je een duurzame, ethische infrastructuur in, zodat je niet alleen losse dilemma’s oplost, maar structureel verantwoord handelt? Op donderdagmiddag 18
Omschrijving
AI biedt kansen, maar roept ook ethische vragen op. Hoe richt je een duurzame, ethische infrastructuur in, zodat je niet alleen losse dilemma’s oplost, maar structureel verantwoord handelt?
Op donderdagmiddag 18 september ontmoeten we elkaar in het VGZ Café in Arnhem. Joris Krijger (Volksbank) introduceert zijn Volwassenheidsmodel AI & Ethiek, met thema’s als awareness, beleid, governance en tooling. Daarna gaan we tijdens een interactieve ronde tafel in gesprek over de praktijk en doen we een self-assessment. We sluiten af met een borrel.
Reserveer alvast de datum – we kijken uit naar je komst!`
Let op er zijn slechts 25 plekken beschikbaar.
Meer
Tijd
18 september 2025 14:00 - 18:00(GMT+02:00)
Omschrijving
Wie De HR Webinar Week is voor HR-professionals en HR-managers werkzaam in organisaties die dagelijks in aanraking komen met diverse onderwerpen van de arbeidsmarkt. Ook HR professionals die vooral op één
Omschrijving
Wie
De HR Webinar Week is voor HR-professionals en HR-managers werkzaam in organisaties die dagelijks in aanraking komen met diverse onderwerpen van de arbeidsmarkt. Ook HR professionals die vooral op één thema werken in organisaties en graag hun horizon willen verbreden zijn uiteraard van harte welkom.
Wat
De HR Webinar Week is een leerzame reeks webinars van Thought Leaders, HR-leiders en HR-dienstverleners die hun laatste actuele inzichten en best practices delen. De webinars zijn realtime te volgen en dan ook interactief, met voldoende ruimte voor vragen. Als je er een of meerdere mist, kan je ook achteraf terugkijken.
Waarom
De HR Webinar Week, die we tweemaal per jaar organiseren, is een makkelijke manier om bij te blijven in je vakgebied! Via een reeks aan gratis toegankelijke en elkaar aanvullende colleges weet jij precies wat er (morgen) speelt in jouw vakgebied. Het is ook een mooie opstap naar de Masterclasses, Trainingen en Deep Dives die we in onze academie, de School of HR, aanbieden.
Meer
Tijd
29 september 2025 10:00 - 2 oktober 2025 15:00(GMT+02:00)
Locatie
Online
Organisator
oktober
Omschrijving
Wie De HR Webinar Week is voor HR-professionals en HR-managers werkzaam in organisaties die dagelijks in aanraking komen met diverse onderwerpen van de arbeidsmarkt. Ook HR professionals die vooral op één
Omschrijving
Wie
De HR Webinar Week is voor HR-professionals en HR-managers werkzaam in organisaties die dagelijks in aanraking komen met diverse onderwerpen van de arbeidsmarkt. Ook HR professionals die vooral op één thema werken in organisaties en graag hun horizon willen verbreden zijn uiteraard van harte welkom.
Wat
De HR Webinar Week is een leerzame reeks webinars van Thought Leaders, HR-leiders en HR-dienstverleners die hun laatste actuele inzichten en best practices delen. De webinars zijn realtime te volgen en dan ook interactief, met voldoende ruimte voor vragen. Als je er een of meerdere mist, kan je ook achteraf terugkijken.
Waarom
De HR Webinar Week, die we tweemaal per jaar organiseren, is een makkelijke manier om bij te blijven in je vakgebied! Via een reeks aan gratis toegankelijke en elkaar aanvullende colleges weet jij precies wat er (morgen) speelt in jouw vakgebied. Het is ook een mooie opstap naar de Masterclasses, Trainingen en Deep Dives die we in onze academie, de School of HR, aanbieden.
Meer
Tijd
29 september 2025 10:00 - 2 oktober 2025 15:00(GMT+02:00)
Locatie
Online
Organisator
Omschrijving
“A good employee experience doesn’t happen by accident, it happens by design.” In deze masterclass gaan we drie dagen aan de slag met de grondbeginselen van employee experience, de 5 factoren
Omschrijving
“A good employee experience doesn’t happen by accident, it happens by design.”
In deze masterclass gaan we drie dagen aan de slag met de grondbeginselen van employee experience, de 5 factoren van een geweldige employee experience (H.E.A.R.T) en de basisprincipes van employee experience design. We gaan werken met de employee journey map, persona’s en de roadmap voor employee experience. Verder laten we ons inspireren door gastsprekers van best practices en zien we de mooiste (inter)nationale voorbeelden.
Tijd
3 oktober 2025 Hele dag(GMT+02:00)
Locatie
Amsterdam
Organisator
Omschrijving
Voor professionals werkzaam voor een (semi) overheidsorganisatie Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit
Omschrijving
Voor professionals werkzaam voor een (semi) overheidsorganisatie
Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit instrument kan. De training geeft je handvatten om in de praktijk nog meer vanuit klantperspectief te denken en te gaan werken.
Tijd
6 oktober 2025 09:30 - 16:30(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Omschrijving
Welkom op hét human experience event van het jaar Graag nodigen we je uit om op maandag 27 oktober deel te nemen aan wederom een bijzondere
Omschrijving
Welkom op hét human experience event van het jaar
Graag nodigen we je uit om op maandag 27 oktober deel te nemen aan wederom een bijzondere en interactieve editie van ons jaarlijkse Customer Experience, Employee Experience en Brand Experience event!
In tijden waarin high-tech, AI, data, en de focus op operational excellence en kostenbeheersing de managementagenda’s bepalen, lijkt persoonlijke aandacht steeds schaarser te worden. En dat terwijl we allemaal weten dat oprechte aandacht de grootste impact heeft op de merkloyaliteit van zowel je klanten als je medewerkers.
Met ijzersterke keynote-sprekers onderbouwen we de waarde van werken vanuit het hoofd én hart. Via acht eveneens prikkelende praktijkcases inspireren we je om dit zelf in jouw organisatie op te pakken. Hoe creëer jij een emotionele connectie met jouw klanten en medewerkers, fysiek en digitaal?
Tijdens het seminar presenteren organisaties die deze slag al hebben gemaakt en nog verder aan het maken zijn hun ervaringen en do’s & don’ts. Zij gaan graag met jou in gesprek over hun 9+ organisatie-reis. Heb jij ook (grote) ambities op het gebied van klant- en medewerkersbelevingsgerichtheid, mis dan niet de vele inspirerende verhalen, best practices en do’s & don’ts en schrijf je meteen in!
Meer
Tijd
27 oktober 2025 10:15 - 19:00(GMT+01:00)
Locatie
Leusden
Organisator
november
Omschrijving
Samen werken aan een klantgerichte overheid Tijdens de online bijeenkomsten behandelen we specifieke gerelateerde vraagstukken en onderwerpen uit de community. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.
Omschrijving
Samen werken aan een klantgerichte overheid
Tijdens de online bijeenkomsten behandelen we specifieke gerelateerde vraagstukken en onderwerpen uit de community. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.
Tijd
3 november 2025 16:00 - 17:00(GMT+01:00)
Locatie
Online
Organisator
Omschrijving
Connect, learn, and innovate with the best in the field Join us for an inspiring day where top (inter)national speakers will share their vision, expertise, and practical tips with an audience
Omschrijving
Connect, learn, and innovate with the best in the field
Join us for an inspiring day where top (inter)national speakers will share their vision, expertise, and practical tips with an audience of 250+ data professionals, including Data Engineers, Data Analysts, Data Scientists, Machine Learning Engineers, Online Data-Driven Marketers, Business Translators, Product Owners, and other Data & Insights specialists.
Tijd
13 november 2025 Hele dag(GMT+01:00)
Locatie
Amsterdam
Organisator
Omschrijving
Samen werken aan de ultieme employee journey Een goede Employee Experience ligt zeker niet alleen bij HR. Van onboarding tot exit en alle momenten daartussenin: de hele organisatie is verantwoordelijk voor
Omschrijving
Samen werken aan de ultieme employee journey
Een goede Employee Experience ligt zeker niet alleen bij HR. Van onboarding tot exit en alle momenten daartussenin: de hele organisatie is verantwoordelijk voor de ontwikkeling en ondersteuning van succesvolle werknemers – en dus een succesvolle organisatie.
Van de soft services van Facility Management tot het implementeren van een ERP, van AI-integraties tot medewerkers feedback, van goede interne communicatie tot klantgericht werken of ketensamenwerking Alleen als alle afdelingen samenwerken en duurzaam verbinding met elkaar maken, kom je tot de beste oplossingen.
Begrijp jij het belang van een frictieloze employee experience en wil je dat dit in jouw organisatie breder wordt gedragen? Neem dan je collega’s van communicatie, HR, IT en Facility mee naar dit event en krijg tot 15% groepskorting.
Meer
Tijd
27 november 2025 09:00 - 17:00(GMT+01:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Omschrijving
Master the complexities of CX and prepare for the official CCXP exam Enrol in this CX Masterclass endorsed by the CXPA. There are only a few official CXPA trainers in the world
Omschrijving
Master the complexities of CX and prepare for the official CCXP exam
Enrol in this CX Masterclass endorsed by the CXPA. There are only a few official CXPA trainers in the world (the so-called RTPs: Recognised Training Providers) to optimally prepare you for the official CCXP Exam. And this Masterclass gives you not 1 but 2 of them! That’s not all. Besides the CXPA curriculum we share our lengthy corporate expertise, challenge you with surprising views and make sure you’re in for a treat.
Tijd
27 november 2025 - 28 november 2025 (Hele dag)(GMT+01:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
De verbinder tussen organisaties en CX professionals.
Vragen of interesse?
Vul onderstaand contactformulier in, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

CX Headhunter & Owner
Valerie Vafi
Slochterenlaan 11
1405 AL Bussum 06 410 184 87