UPDATES
Vacature: Medior CX Manager (VAST)
Heb jij ervaring met het maximaliseren van klanttevredenheid in een internationale omgeving?
Begin ook als CX-professional voor de overheid
Als CX-lid van Gebruiker Centraal vertelt Valerie over het koppelen van CX-professionals aan overheidsorganisaties.
Welke vaardigheden moet een CX’er in huis hebben?
In deze aflevering van de podcast De Klantreis vertelt Valerie op de skillset die bij een CX leider positie komt kijken.
Vacature: Customer Journey Lead (VAST)
Wil jij het CBR helpen met het verder versnellen en het bouwen aan het écht klantgericht denken? Wij zoeken een Customer Journey Expert (vast).
Partnership tussen Eyes & Ears en Altuïtion!
Eyes & Ears, het eerste gespecialiseerde high-end CX recruitmentbureau van Nederland en Altuïtion, marktleider op het gebied van CX- en EX-consultancy, gaan samen een strategisch partnership aan.
Interview Valerie Vafi in CustomerFirst
Interview met CustomerFirst waarin Valerie vertelt over haar cruciale rol als CX-ambassadeur, de noodzaak voor CX professionals om hun waarde binnen de organisatie aan te tonen en hoe ze employee experience (EX) heeft ontdekt.
De 9 belangrijkste CX-ontwikkelingen
Met om te beginnen de basis; wat is CX eigenlijk? Welke CX ontwikkelingen spelen er op dit moment? Waarom heeft nummer 6 de meeste potentie? En wat is die ene bonustip waarmee jij als organisatie morgen al je voordeel doet?
1e (lokale) Eyes & Ears CX borrel is een feit
Dit vind ik nou echt het leukste wat er bestaat.
Mensen met elkaar in contact brengen en met elkaar #verbinden. En zeker #CX professionals, want die kunnen meestal wel een #borrel waarderen. 😉
Successen moet je (samen) vieren
#Successen moet je (samen) vieren! Ontzettend gaaf en dankbaar dat ik een #CX pro zoals Erica Kroese-Ham is, heb mogen bemiddelen aan zo’n boeiende passende #opdracht.
Erica is vorige maand gestart in de rol van interim Cluster Lead voor hun Customer Insights team (#NPS & #Digital #Insights) bij Essent.
Een goed salaris trekt kandidaten wel aan, maar behoudt medewerkers niet
Kandidaten laten zich niet meer overtuigen door argumenten over het vervullen van een missie of geweldige #sfeer.
Mensen zien hun baan als een MIDDEL om hun DOEL te bereiken. Niet meer als bron van #levensvervulling.
Wijze (CX) lessen bij Gebruiker Centraal
Ik was met 50 andere CX professionals aanwezig bij een LIVE meetup van de Community CX van Gebruiker Centraal bij KvK in Utrecht!
Persoonlijkheids-typen herkennen
Hoe krijg je verschillende type mensen met je mee (om jouw CX doelen te behalen)?
CXPROFESSIONALS
De verbinder tussen organisaties en CX professionals.
Vragen of interesse?
Vul onderstaand contactformulier in, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
CX Headhunter & Owner
Valerie Vafi
Slochterenlaan 11
1405 AL Bussum
06 410 184 87