TIPS FOR YOUR…
EYES & EARS
CUSTOMER EXPERIENCE
Be the right person to talk to, support your team and the idea of a customer council
Steven Van Belleghem
Avoid these 5 mistakes in your CX Storytelling journey
Nienke Bloem
Vanuit marketing binnen een school CX opbouwen
De Klantreisgids
Max Bloemen shares all about CX at Loop
CXPLAINED
Tien miljoen klantcontacten per jaar: hoe bol.com de regie houdt
ziptone
Oh, Air Canada! Airline pays out after AI accident
Techhq
Strike a customer experience balance with technology and innovation
The Business Journals
Klantverwachting en beloftes met Anders Jansen
De Klantreisgids
EMPLOYEE EXPERIENCE
Secrets To Employee Experience: The Definitive Guide Launches Today
Josh Bersin
Bedrijven hebben moeite om aan personeel te komen, maar tegelijkertijd…
Jesse Geul
De volwassenheid in customer en employee experience van organisaties in Nederland
Integron
How to Live to 100 with Blue Zones explorer Dan Buettner
Simon Sinek
6 vaardigheden voor elke CX professional
Beeckestijn Business School
Defensie steeds meer in trek bij praktisch opgeleide, ook UWV populair als werkgever
Werf&
Leiderschapskwaliteiten risicofactor voor ongewenst gedrag
LTP Business Psychologen
Van vijf- naar vierdaagse werkweek? ‘Binnen tien jaar gebeurt het’’
Intermediair
Hoe Marta’s open sollicitatie de hele wereld over ging – en het cv opnieuw uitvond
Werf&
Interview Kinga & Lotte on Generational Insights and How to Engage Gen-Z
Zanna van der Aa | Your CX Energy Boost
CHANGE MANAGEMENT
Leaders Set the Example
Simon Sinek
CX scores lager dan ooit
CustomerFirst
‘Mensen moeten de ervaring hebben dat ze maar met 1 overheid te maken hebben’
Gebruiker Centraal
Tamara Rolman (APG) & Rien Brus (Altuïtion)
Podcast van PvKO
Inge Rohde (CBR) en Leonie van der Mark (AVROTROS) over merk- en reputatiedenken in de publieke sector
iO – Publieke Merken
Terugblik Winterfestival 2024
PvKO
Onderzoek als basis voor betere overheidsdienstverlening
Gebruiker Centraal
The Optimism Company from Simon Sinek
Simon Sinek
De verbinder tussen organisaties en CX professionals.
Vragen of interesse?
Vul onderstaand contactformulier in, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
CX Headhunter & Owner
Valerie Vafi
Slochterenlaan 11
1405 AL Bussum
06 410 184 87
valerie@eyesandears.nl