OVER ONS

Waarom zijn wij dit gestart?
Begin 2020 is Valerie Vafi Eyes & Ears gestart als 1e Customer Experience recruitment agency in Nederland. CX is nog een niche op dit moment. Mede dankzij de cijfers van o.a. Gartner, Forrester en McKinsey is CX hard groeiende. Wij willen bijdragen aan de verdere groei van dit fantastische en noodzakelijke vakgebied door de beste CX professionals te verbinden met organisaties die CX naar de volgende fase willen brengen.

Wij hebben dagelijks te maken met vragen als: Wat is CX eigenlijk precies? Wie heeft daar binnen een organisatie mee te maken? Waar of hoe begin je? Wat is het verschil tussen marketing en CX? Hoe stel je een CX functieprofiel op? Wanneer ben je een goede CX professional? Samen met onze professionals hebben wij antwoord op deze vraagstukken.

 

CXAMBASSADEUR

Hoe gaan we te werk?

Duurzame relaties
Wij staan voor persoonlijk contact met een menselijke benadering. Zowel met onze klanten als onze CX professionals. We zijn geen ‘hit & run’ recruitmentbureau. We tonen een hoge mate van betrokkenheid en houden dus ook na (of soms geen) bemiddeling, graag contact met onze klanten en onze CX professionals. We streven altijd naar duurzame relaties en naar een partnerships. Daar kiezen we bewust voor en investeren we in.

Customized
Recruitment is een samenwerking en werkt altijd 2 kanten op. In onze ogen is recruitment maatwerk. Elke klant heeft specifieke wensen, eigen doelen en wensen. Elke rol is weer anders en ieder mens is uniek. Elke kandidaat brengt zijn eigen persoonlijkheid, ervaring, wensen en ambities mee. Dat vraagt om precisie. Ook zien wij recruitment als een belangrijk onderdeel van de Employee Experience (EX), waarbij het wervingsproces vaak nog vergeten wordt.

Diepgang
Wij geven altijd de voorkeur aan een ‘life experience’, maar online contact is tegenwoordig ook een efficiënt alternatief geworden. Bij ons voer je geen onnodig lange gesprekken, maar wel altijd met een bepaalde diepgang en met interesse en aandacht. Wij komen graag tot de kern van iets of iemand en stellen (daarom) graag veel vragen. Alleen dan kom je tot de WHY en vanuit daar kijken wij hoe je iets (aan jezelf) kan verbeteren, veranderen, vernieuwen of wat je nodig hebt om jouw doelen te bereiken.

 

CXRECRUITMENT

Valerie Vafi – Chief Connection Officer & ‘Spin in het CX web’
De dag dat ze op Linkedin op de term ‘Customer Experience’ stuitte, was het moment dat alle puzzelstukjes voor haar op z’n plaats vielen. Ineens had ze die rode draad in haar loopbaan en had hetgeen wat ze al die jaren gedaan had, naar gezocht had of voor had gestreden, een naam! Ze werkte op dat moment als Business Development Manager in Agile Recruitment en besloot om zich volledig op CX te richten.

Valerie is haar carrière begonnen in 2004 de televisie- en filmwereld. Muziek, licht & geluid, entertainment, een emotie teweegbrengen… Een combinatie van creativiteit en commercie, oftewel: alles draait in de entertainmentindustrie om het creëren van een experience. In 2008 koos ze voor een commerciële rol in de hotellerie. Valerie heeft altijd wat gehad met service, dienstverlening en kwaliteit. Mensen in de watten leggen, het aanbieden van een ultieme service en beleving. Vanaf de boeking tot aan het neerploffen op de kraak verse lakens en van dineren tot aan het uitchecken en het nagenieten. Bij elke touchpoint proberen te zorgen voor een excellente experience. Vervolgens koos ze, inmiddels 10 jaar geleden, voor het vak recruitment.

Recruitment is mensenwerk 
Recruitment is maatwerk. ‘Mensen zijn het meest complexe ‘product’ wat er bestaat’, zo zegt Valerie regelmatig. Recruitment is voor haar een combinatie van psychologie, verbinden en commercie. Een boeiende en complexe mix van allerlei factoren die meespelen. Want wat zegt nou eigenlijk een vacaturetekst? Vaak maar algemeen stukje tekst, totdat iemand er wat over gaat vertellen of als je de sfeer kan proeven op de werkvloer. Oftewel, totdat het gaat leven, je er een gevoel bij krijgt. Het een beleving wordt. En hoeveel informatie haal je uit alleen CV? Een CV is een opsomming van feiten, maar tegelijkertijd zegt het ook nog maar heel weinig. Je krijgt pas een totaalbeeld als je de persoon erachter hoort, ziet, of beter nog: ontmoet. Een gevoel bij iemand krijgt. Een completer beeld. Iemand ervaart.

De naam ‘Eyes & Ears’
Dankzij je zintuigen wordt iets en experience. Valerie zet haar eigen zintuigen in het recruitmentwerk altijd zo goed mogelijk in. Met haar ‘ogen en oren’ observeert ze en schat ze mensen in. Ze geniet van de vele gesprekken die ze voert en zo houdt ze de CX markt nauwlettend in de gaten. Als een soort ‘spin in het CX web’ koos ze daarom voor de naam Eyes & Ears. Het raakt de kern van CX en staat voor de persoon wie zij is en waar haar kracht ligt.

 

CXDNA

CXPROFESSIONALS

CX Ambassadeur. Headhunter. Talent Scout. Executive Search. Interim.

De verbinder tussen organisaties en CX professionals.

Vragen of interesse? Bel ons of vul het onderstaande contactformulier in.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Chief Connection Officer
Valerie Vafi

Slochterenlaan 11
1405 AL Bussum
06 410 184 87
valerie@eyesandears.nl