TIPS FOR YOUR…
Eyes & Ears
CUSTOMER EXPERIENCE
Steven Van Belleghem: ‘Ik zou graag zien dat marketingteams opnieuw naar buiten kijken’
Adformatie | inteview
Zo maak je van klanten fans met Stephan van Slooten
BNR | podcast
The future of relationships: redesigning Customer Experience for lasting impact
Nienke Bloem | CX Leadership Talks podcast
Alsof je een Ferrari koopt om naar de Albert Heijn te rijden’: zet klantreis-tooling bewust in
Gebruiker Centraal | blog
Het NPS voorspelmodel van Vattenfall met Ruud Kunkels
Sannah de Brouwer | De Klantreisgids podcast
CX bij Eneco: director B2C Sandra van Maarseveel over het combineren van duurzaamheid en klantgerichtheid
CX Travel Guide podcast
How to select a Journey Management platform
The CX Cast | podcast
Predictions 2026: The race to trust and value
Forrester | blog
MediaMarkt: Word een CX-kampioen door een end-to-end aanpak
Emerce | video
Insight that could change your 2026 plans
This week in CX | Customer Experience Magazine
12 things your next CX strategy needs to cover
CX Network | blog
High Touch Report-out: Jaarlijks Seminar 27 oktober 2025
Altuïtion | PDF
Budget Planning Guide 2026: Customer Experience
Forrester | Report
EMPLOYEE EXPERIENCE
Annemarie van Gaal: ‘Zieke werknemer kost gemiddeld 400 euro per dag’
De Telegraaf | video
Michiel Muller (Picnic): ‘We hebben het werknemers zo comfortabel gemaakt dat ze nooit meer weggaan’
intermediair | artikel
Wijsheid werkt: oudere werknemers worden onderschat tot ze ontbreken
HRcommunity | artikel
Employee Experience Report 2024: Humanized growth in a digital era
KennedyFitch | PDF
Beyond PR: Why employees are the most important audience you have
The Automotive Leaders | podcast
Strategische personeelsplanning met de Vlaamse Waterweg
Koffie&KPI’s | podcast
Waarom Upfront en Stëlz gen Z’ers wél elke dag naar kantoor krijgen: ‘Radicale transparantie werkt’
De Ondernemer | artikel
77% sollicitanten beoordeelt AI-interview net zo goed als live gesprek
Zipconomy | artikel
De beleveniseconomie op de werkvloer: Hoe medewerkers ervaringen beleven volgens Gilmore & Pine
Heleen Mes | HXWork blog
Jesse Geul: ‘Stop met eisenlijsten in vacatures die gewoon niemand haalt’
BNR | video
CULTURAL CHANGE
The culture that converts even the biggest cynics with former WD-40 CEO Garry Ridge
Simon Sinek | A Bit of Optimism podcast
Barbara de Koning Gans – Falen bestaat niet. Heb lef, leer en beweeg
Dagelijks verschil | podcast
Ziek naar werk? Wat dit zegt over je merkcultuur en leiderschap
Marketingfacts | artikel
The CEO’s guide to human-centric transformation – Once you see it
Dr. Zanna van der Aa | The CX Quantum Leap podcast
Ronald van der Molen over het bevlogen brein
DenkTank | podcast
’Failure is not the end!’
The Tony Robbins podcast
Veranderlessen van de gemeente Rotterdam: ‘we moeten leren leren’
De 30% Club | podcast
De 10 vragen die je wilt stellen voor je begint met gedragsverandering
Behavior Change Group | blog
Communicating clearly when you’re under stress
HBR on Leadership | podcast
De verbinder tussen organisaties en CX professionals.
Vragen of interesse?
Vul onderstaand contactformulier in, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.
CX Headhunter & Owner
Valerie Vafi
Slochterenlaan 11
1405 AL Bussum
06 410 184 87![]()
