KLANTCASE

Dit heeft Eyes & Ears betekend voor onze klant Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom (BOIP)

De kracht van het bemiddelen van de juiste CX-professionals

Bij Marleen Kuiper, Head of Customer Services van BOIP (Benelux-Bureau voor de Intellectuele Eigendom) stond een belangrijke CX-transitie op de agenda. De ambitie? Een klantgerichte organisatie waarin feedback diep wordt verankerd in het DNA van de medewerkers en structureel wordt opgehaald en benut om de dienstverlening te verbeteren. Eyes & Ears speelde hierin een cruciale rol door de juiste professionals te vinden om deze verandering te realiseren.

De eerste stap: klantfeedback activeren met Monique Brand Flu

De nieuwe CX-strategie bij BOIP mocht niet verloren gaan, waardoor er behoefte was aan een ervaren CX-professional. Via Eyes & Ears werd Monique Brand Flu ingeschakeld als interim CX-manager. Zij bracht structuur in het denken over klantfeedback door onderzoek te initiëren, feedback op verschillende plekken in de organisatie te verzamelen en de feedbacksessies nieuw leven in te blazen. CX kreeg een gezicht, en het belang van een toegewijde CX-manager werd duidelijk voelbaar.

De volgende fase: doorbouwen met Linda Metten

Linda Metten maakte vanaf dag één impact. Ze schakelt moeiteloos tussen diverse projecten en bouwt tegelijkertijd voort op de solide basis die Monique heeft gelegd. Linda heeft al flinke stappen gezet in het vertalen van inzichten naar een krachtig CX-fundament dat is gericht op concrete verbeteringen in de klantbeleving. Intern wordt nu gekeken welke collega’s zich willen verdiepen in CX, zodat verbeteringen daadwerkelijk kunnen worden doorgevoerd en de CX-competenties breed in de organisatie worden verankerd.

Het resultaat: een toekomstbestendige CX-aanpak

Met de juiste professionals op het juiste moment bouwt BOIP aan een stevig fundament voor klantgericht werken. De focus verschuift van inzicht naar actie, precies waar CX het verschil maakt. Dit is waarom organisaties voor Eyes & Ears kiezen: wij zijn niet zomaar een recruitmentbureau, maar een strategisch partner die helpt bij het opzetten van duurzame en impactvolle CX-teams.

Klanten verwachten heldere, tijdige en bruikbare antwoorden van organisaties. Dankzij de inspanningen van Monique en Linda is BOIP nu beter in staat om precies dat te bieden. Door onze specialistische focus verkleinen we de kans op een mismatch en zorgen we voor een snelle en efficiënte invulling van cruciale CX-rollen, met minder tijdsverlies en lagere wervingskosten.

Marleen Kuiper
Monique Brand Flu
Linda Metten

Klaar om écht versnelling te maken met klantbeleving?
Op zoek naar CX Experts die direct resultaat opleveren?
Een klantgerichte cultuur bouwen?

Neem contact op met Valerie en ontdek hoe wij CX in jouw klantbeleving naar een hoger niveau kunnen brengen!

valerie@eyesandears.nl
of bel/stuur een Whatsapp bericht: 06-41018487

“Vanaf het allereerste contactmoment merkte ik dat Valerie wist waar ze het over had. Ze is anders ander andere recruiters. Ze betrokken, enthousiast en écht geïnteresseerd. Dat viel me meteen op. Ik merkte al snel dat ze inhoudelijk het vakgebied van CX verstond. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt dat een recruiter zoveel passie voor de inhoud heeft! En wie stuurt er nou een heerlijke taart om je eerste maand te vieren? Juist, Valerie!

Ze is een absolute ster in het matchen van CX-georiënteerde professionals met de juiste organisaties. Haar persoonlijke aanpak, snelle schakelen en haar kennis van CX, maken echt het verschil.”

Linda Metten

Customer Experience Manager, BOIP

De verbinder tussen organisaties en CX professionals.

Vragen of interesse?
Vul onderstaand contactformulier in, wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

CX Headhunter & Owner
Valerie Vafi

Slochterenlaan 11
1405 AL Bussum
06 410 184 87