ONZE CX PROFESSIONALS

Op zoek naar een uitdaging

Slimme denkers die doen!
Je weet hoe de wereld van CX in elkaar steekt, wat je daarin wil bereiken en waar jouw toegevoegde waarde zit. Het kies daardoor niet vaak de makkelijkste weg, maar dat komt omdat je een doel voor ogen hebt: de klant! Je bent doortastend en het lukt jou om mensen in beweging te krijgen. Te zorgen voor de juiste mindset en change. Dankzij jouw sterke maar vriendelijke persoonlijkheid lukt het jou om silo’s te doorbreken en mensen van verschillende afdelingen met elkaar te verbinden. Je bent inhoudelijk sterk, maar juist ook jouw soft skills en sterk stakeholdermanagement weet jij CX op agenda’s te krijgen. Je volgt de trends en ontwikkelingen, je luistert misschien wel eens een podcast of laat je inspireren door een boek. Jij weet hoe je complexe vraagstukken op het gebied van CX binnen bedrijven oplost.

Vacatures, opdrachten & advies
Of je nu ZZP’er bent en op zoek bent naar een uitdagende klus, of iemand bent die op zoek is naar een mooie vaste positie waar je weer kan gaan bouwen samen met een team, wij staan voor je klaar om samen met jou CX naar de volgende fase te brengen. Wij denken graag met je mee over je next step en doen ons uiterste best om je te helpen aan de leukste en meest uitdagende opdrachten of vacatures. Als je in procedure bent helpen we je met het voorbereiden van gesprekken en geven je feedback waar je hopelijk weer wat van kan leren. En als een baan of opdracht nog even niet lukt, dan voorzien we je graag van tips voor je CV of hoe je jezelf het beste op Linkedin kan presenteren. We brengen je graag in contact met andere CX professionals uit ons netwerk als je daarvoor behoefte aan hebt En we proberen ook op de hoogte te zijn van alle interessante events of webinars. Maar, we leren ook veel van jouw kennis, ervaring en kijk op zaken! Kortom, wij gaan voor een duurzame relatie en doen er alles aan om jou als CX professional te supporten in het bereiken van jouw doelen.

 

CXDNA

Customer Experience – Experience Management
CX gaat over de beleving van klanten. Klanten zijn net mensen. Het gaat over emotie. Over de cultuur binnen een organisatie. Over houding en gedrag. De juiste mindset. Het gaat over innovatie en digitalisatie. Over online en offline. Op elk contactmoment. Door alle kanalen.
Het is geen marketingfeestje. Of waar alleen de klantenservice mee te maken heeft. Het gaat over de totale beleving van de klant en dus over de hele organisatie. Dus ook de financiële administratie. Of IT.

CX vraagt om een krachtige visie. Gekoppeld aan de strategie van een organisatie. Het vraagt om een directie die zijn klant serieus neemt. Patronen (van zelfrechtvaardiging) inzien en durven te doorbreken. Van Inside out, naar Outside in. Het vraagt om daadkrachtige mensen. Mensen met lef. Met doorzettingsvermogen en empathie. Met echte passie voor de klant. CX DNA. Zij zijn in staat om mensen in beweging te krijgen. Het zijn inspirators, influencers. Ze zorgen voor Change. Het zijn verbinders: ze brengen alle afdelingen of silo’s met elkaar in verbinding. Zij zorgen voor consistentie. Een totaalplaatje. 1 beleving.

Dus waarom CX? Simpel: loyale, betrokken en tevreden klanten spenderen meer en zijn meer winstgevend dan een klant die dat niet is. En weet je wat het leuke is? Tevreden klanten zorgen vaak ook voor een betere Employee Experience. En viseversa: loyale, betrokken en tevreden medewerkers hebben een grote bijdrage aan een betere CX. Voila, het cirkeltje is rond.

CXPROFESSIONALS

CX Ambassadeur. Headhunter. Talent Scout. Executive Search. Interim.

De verbinder tussen organisaties en CX professionals.

Vragen of interesse? Bel ons of vul het onderstaande contactformulier in.
Wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Chief Connection Officer
Valerie Vafi

Slochterenlaan 11
1405 AL Bussum
06 410 184 87
valerie@eyesandears.nl