Omschrijving
Deelnemers van de klantreistraining hebben na afloop van de ééndaagse training vooral kennisgemaakt met de theorie van klantreizen en met een casus geoefend. Als coach ga je hen helpen met
Omschrijving
Deelnemers van de klantreistraining hebben na afloop van de ééndaagse training vooral kennisgemaakt met de theorie van klantreizen en met een casus geoefend. Als coach ga je hen helpen met het echte werk. We koppelen je aan 1 of 2 deelnemers van de klantreistraining. Jij wordt hun coach bij het in kaart brengen van hun eerste klantreis. Die klantreis brengen jullie samen in kaart. Bij de tweede klantreis doen ze dat vooral zelf en geef je tips. Daardoor kunnen ze de derde klantreis zelfstandig maken.
Tijd
13 januari 2026 09:30 - 16:30(GMT+01:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Community CX | Gebruiker Centraal
Leden van Community CX werken samen aan het managen van klantbeleving en het veranderen naar een meer klantgedreven organisatie. Samen helpen we elkaar CX in je organisatie te laten leven en een belangrijk onderdeel van de organisatiestrategie te maken.
UPDATE
- Vacature: Executive Assistant & Operations Support bij Eyes & Ears 12 november 2025
- CX Day 2025: hoe verhalen klantbeleving kracht geven 20 oktober 2025
- Vacature: Customer Development Manager bij Eyes & Ears 6 mei 2025
- Podcast debuut: Human Connection – waar EX & CX samenkomen 29 januari 2025
- 5 jaar vol groei, uitdagingen en inzichten: een kijkje achter de schermen bij Eyes & Ears 7 januari 2025
