Omschrijving
In een inspirerende reeks van zeven colleges van elk drie uur laten topwetenschappers van verschillende universiteiten zien hoe het consumentenbrein werkt. De collegereeks is een absolute aanrader voor iedereen die
Omschrijving
In een inspirerende reeks van zeven colleges van elk drie uur laten topwetenschappers van verschillende universiteiten zien hoe het consumentenbrein werkt. De collegereeks is een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en hoe deze beïnvloed kunnen worden.
Wat bieden we?
- Concrete in elke sector toepasbare wetenschappelijke kennis.
- Inspiratie door vooraanstaande professoren van diverse universiteiten.
- Een deelnamecertificaat wanneer u aan zes van de zeven colleges heeft deelgenomen.
Cursusdata
donderdag 29 januari2026
donderdag 5 februari 2026
donderdag 12 februari 2026
donderdag 26 februari 2026
donderdag 5 maart 2026
donderdag 12 maart 2026
Reservedatum: donderdag 19 maart 2026
Reservedatum: donderdag 19 maart 2026
donderdag 26 maart 2026
Meer
Tijd
29 januari 2026 16:00 - 19:00(GMT+01:00)
Organisator
UPDATE
- Vacature: Executive Assistant & Operations Support bij Eyes & Ears 12 november 2025
- CX Day 2025: hoe verhalen klantbeleving kracht geven 20 oktober 2025
- Vacature: Customer Development Manager bij Eyes & Ears 6 mei 2025
- Podcast debuut: Human Connection – waar EX & CX samenkomen 29 januari 2025
- 5 jaar vol groei, uitdagingen en inzichten: een kijkje achter de schermen bij Eyes & Ears 7 januari 2025
