29jan16:0019:00Collegereeks 'De Psychologie van de Klant'€ 2.95016:00 - 19:00(GMT+01:00) Organisator: Institute for Service Leadership

Omschrijving

In een inspirerende reeks van zeven colleges van elk drie uur laten topwetenschappers van verschillende universiteiten zien hoe het consumentenbrein werkt. De collegereeks is een absolute aanrader voor iedereen die meer wil weten over hoe gedachten en gevoelens van klanten ontstaan en hoe deze beïnvloed kunnen worden.

Wat bieden we?

  • Concrete in elke sector toepasbare wetenschappelijke kennis.
  • Inspiratie door vooraanstaande professoren van diverse universiteiten.
  • Een deelnamecertificaat wanneer u aan zes van de zeven colleges heeft deelgenomen.

Cursusdata

donderdag 29 januari2026
donderdag 5 februari 2026
donderdag 12 februari 2026
donderdag 26 februari 2026
donderdag 5 maart 2026
donderdag 12 maart 2026
Reservedatum:
donderdag 19 maart 2026
donderdag 26 maart 2026

Meer

Tijd

29 januari 2026 16:00 - 19:00(GMT+01:00)