Omschrijving
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Geen juryverkiezing, geen publieksstemmen, maar een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten. Al
Omschrijving
Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland is het grootste en langstlopende onafhankelijke onderzoek naar klantvriendelijkheid. Geen juryverkiezing, geen publieksstemmen, maar een continu objectief onderzoek naar de ervaring van echte klanten. Al 18 jaar halen we ruim 50.000 beoordelingen op voor bedrijven in 10 branches.
High-tech of human touch?
Is klantvriendelijkheid nog een menselijke eigenschap?
Tijdens dit jubileumevent brengen we visionaire sprekers samen die je meenemen in de toekomst van klantbeleving. Verwacht scherpe inzichten, verrassende perspectieven en inspiratie waar je echt mee verder kunt. Geen grote woorden, maar concrete inzichten. ’s Middags is de inspiratiesessie, ’s avonds een feestelijke borrel met hapjes en drankjes.
Sprekers
- Dafne Schippers (voormalig Olympisch atlete): opening & mensen laten ervaren hoe vitaliteit + een positieve houding de sleutel zijn tot succes.
- Erik Vercouteren (Director Customer & Partner Experience bij bol): Hoe bol elke transactie terug moet verdienen
- Tamara Mom (Strategisch Marketeer Klantbeleving bij Volksbank): Liefde als motor voor je klantbeleving
Meer
Tijd
5 juni 2025 14:00 - 21:00(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
UPDATE
- Vacature: Executive Assistant & Operations Support bij Eyes & Ears 12 november 2025
- CX Day 2025: hoe verhalen klantbeleving kracht geven 20 oktober 2025
- Vacature: Customer Development Manager bij Eyes & Ears 6 mei 2025
- Podcast debuut: Human Connection – waar EX & CX samenkomen 29 januari 2025
- 5 jaar vol groei, uitdagingen en inzichten: een kijkje achter de schermen bij Eyes & Ears 7 januari 2025
