13jan09:3016:30Word klant­reiscoach09:30 - 16:30(GMT+01:00) Utrecht Organisator: Community CX | Gebruiker Centraal

Omschrijving

Deelnemers van de klantreistraining hebben na afloop van de ééndaagse training vooral kennisgemaakt met de theorie van klantreizen en met een casus geoefend. Als coach ga je hen helpen met het echte werk. We koppelen je aan 1 of 2 deelnemers van de klantreistraining. Jij wordt hun coach bij het in kaart brengen van hun eerste klantreis. Die klantreis brengen jullie samen in kaart. Bij de tweede klantreis doen ze dat vooral zelf en geef je tips. Daardoor kunnen ze de derde klantreis zelfstandig maken.

Tijd

13 januari 2026 09:30 - 16:30(GMT+01:00)

Locatie

Utrecht

Organisator

Community CX | Gebruiker Centraal

Leden van Community CX werken samen aan het managen van klantbeleving en het veranderen naar een meer klantgedreven organisatie. Samen helpen we elkaar CX in je organisatie te laten leven en een belangrijk onderdeel van de organisatiestrategie te maken.