Event type
Alle
Begeleidingstraject
Collegereeks
Congres
Inspiratiesessie
Masterclass
Online
Rondetafel
Themadag
Training
Organisator
Alle
AI Marketing Academy
Aiden
Christ Coolen
CXPA Nederland
Data & Insights Network
DRHRBP - HR impact MAKERS
Els Dhaeze
excap
Gebruiker Centraal
HXWork
Institute for Service Leadership
Integron
Jaap Wiilms & Nienke Bloem
koos
KSF
NECXT
NIMA
PCM
pim
PvKO
UvA Academy
maart
Omschrijving
In deze masterclass gaan we drie dagen aan de slag met de grondbeginselen van employee experience, de 5 factoren van een geweldige employee experience (H.E.A.R.T) en de basisprincipes van employee
Omschrijving
In deze masterclass gaan we drie dagen aan de slag met de grondbeginselen van employee experience, de 5 factoren van een geweldige employee experience (H.E.A.R.T) en de basisprincipes van employee experience design. We gaan werken met de employee journey map, persona’s en de roadmap voor employee experience. Verder laten we ons inspireren door gastsprekers van best practices en zien we de mooiste (inter)nationale voorbeelden.
Wanneer
14 maart 2025 Hele dag(GMT+01:00)
Locatie
Amsterdam
Organisator
Omschrijving
Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit instrument kan. De training geeft je
Omschrijving
Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit instrument kan. De training geeft je handvatten om in de praktijk nog meer vanuit klantperspectief te denken en te gaan werken.
Wanneer
17 maart 2025 09:30 - 16:30(GMT+01:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Omschrijving
Dit jaar staat alles in het teken van de revolutie binnen ons vakgebied, aangedreven door Generative AI en de impact daarvan op Data & Insights. Van data-gedreven besluitvorming tot innovatie
Omschrijving
Dit jaar staat alles in het teken van de revolutie binnen ons vakgebied, aangedreven door Generative AI en de impact daarvan op Data & Insights. Van data-gedreven besluitvorming tot innovatie in data-analyse en compliance standaarden: het is duidelijk dat de toekomst nu begint!
Wanneer
18 maart 2025 - 19 maart 2025 (Hele dag)(GMT+01:00)
Locatie
Amersfoort
Organisator
Omschrijving
Hoe schrijf je knetter conversiegerichte copy zodat je overtuigt & verkoopt? Het resultaat van deze training is dat je je lezers aanzet tot ACTIE (wat je
Omschrijving
Hoe schrijf je knetter conversiegerichte copy zodat je overtuigt & verkoopt? Het resultaat van deze training is dat je je lezers aanzet tot ACTIE (wat je doel ook is).
Wanneer
18 maart 2025 09:30 - 16:30(GMT+01:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Christ Coolen
Marketeer, spreker & trainer
Omschrijving
Na een mooi PIM-event over Customer Centric Culture in september 2024, vervolgt PIM het klantgericht denken met een event over Service Design op 18 maart. Service Design is een krachtige
Omschrijving
Na een mooi PIM-event over Customer Centric Culture in september 2024, vervolgt PIM het klantgericht denken met een event over Service Design op 18 maart. Service Design is een krachtige ontwerpmethode gericht op het creëren en optimaliseren van diensten, met als doel een betere ervaring voor gebruikers en efficiëntere processen voor organisaties.
Wanneer
18 maart 2025 15:01 - 18:30(GMT+01:00)
Locatie
Hilversum
Organisator
Omschrijving
Gedreven door kernwaarden van je organisatie. Samen met CCMA (Customer Contact Management Association) nodigt PvKO je uit om je te laten inspireren door twee toppers in klantcontactmanagement die zich onderscheiden door hun
Omschrijving
Gedreven door kernwaarden van je organisatie. Samen met CCMA (Customer Contact Management Association) nodigt PvKO je uit om je te laten inspireren door twee toppers in klantcontactmanagement die zich onderscheiden door hun gedreven en doelgerichte leiderschapsstijl.
Wanneer
18 maart 2025 15:30 - 19:00(GMT+01:00)
Locatie
Amsterdam-Duivendrecht
Organisator
Omschrijving
Jij bent uniek, complex en continu in ontwikkeling. Daarom is communicatie nooit one-size-fits-all. De kracht van PCM is dat het past in elke gewenste vorm en setting. In PCM 1
Omschrijving
Jij bent uniek, complex en continu in ontwikkeling. Daarom is communicatie nooit one-size-fits-all. De kracht van PCM is dat het past in elke gewenste vorm en setting. In PCM 1 ontdek je de logica achter menselijk gedrag en leer je hoe je het communicatiemodel direct toepast. Ook leer je in deze training hoe je de beste versie van jezelf wordt – en hoe je het beste naar boven haalt in de mensen om je heen.
- Zet de juiste mindset aan
- Maak hernieuwd kennis met jezelf
- Maak verbindend contact met anderen
Wanneer
20 maart 2025 09:00 - 17:00(GMT+01:00)
Locatie
Susteren
Organisator
20mrt11:0011:45𖠂Mind the GapLive Webinar | gratis11:00 - 11:45(GMT+01:00) Organisator: Aiden
Omschrijving
In dit webinar deelt Frans Reichardt de allernieuwste inzichten over klantervaringen en customer journeys. Welke onderwerpen komen aan bod? De volgende stap in de ‘Experience Revolutie’ – Na Customer Experience en
Omschrijving
In dit webinar deelt Frans Reichardt de allernieuwste inzichten over klantervaringen en customer journeys.
Welke onderwerpen komen aan bod?
- De volgende stap in de ‘Experience Revolutie’ – Na Customer Experience en Employee Experience is het tijd voor Societal Experience. Hoe speelt duurzaamheid hierin een rol?
- De impact van Employee Experience op klantbeleving – Tevreden medewerkers zorgen voor tevreden klanten.
- Succesvolle omnichannel klantcommunicatie en personalisatie – Hoe bereik je jouw klanten op de juiste manier, op het juiste moment?
- De kracht van generatieve AI en AI-assistenten – Wat betekenen deze innovaties voor het koopproces en klantcommunicatie?
- Slim omgaan met klantfeedback – Gebruik input van klanten voor strategische beslissingen.
- Van klantloyaliteit naar digital trust – Ontdek hoe transparantie bijdraagt aan vertrouwen in jouw merk.
Wanneer
20 maart 2025 11:00 - 11:45(GMT+01:00)
Organisator
Omschrijving
Jij bent uniek, complex en continu in ontwikkeling. Daarom is communicatie nooit one-size-fits-all. De kracht van PCM is dat het past in elke gewenste vorm en setting. In PCM 1
Omschrijving
Jij bent uniek, complex en continu in ontwikkeling. Daarom is communicatie nooit one-size-fits-all. De kracht van PCM is dat het past in elke gewenste vorm en setting. In PCM 1 ontdek je de logica achter menselijk gedrag en leer je hoe je het communicatiemodel direct toepast. Ook leer je in deze training hoe je de beste versie van jezelf wordt – en hoe je het beste naar boven haalt in de mensen om je heen.
- Zet de juiste mindset aan
- Maak hernieuwd kennis met jezelf
- Maak verbindend contact met anderen
Wanneer
24 maart 2025 09:00 - 17:00(GMT+01:00)
Locatie
Doetinchem
Organisator
Omschrijving
Hoe zorg je ervoor dat de klant of burger écht centraal staat? Door verder te kijken dan je eigen organisatie en samen te werken over grenzen heen! Bol, PostNL én
Omschrijving
Hoe zorg je ervoor dat de klant of burger écht centraal staat? Door verder te kijken dan je eigen organisatie en samen te werken over grenzen heen! Bol, PostNL én Programma Levensgebeurtenissen van de Rijksoverheid delen hun verhalen over hoe zij klantreizen van A tot Z optimaliseren door slimme samenwerking:
- Jouw tevreden klant is onze tevreden klant : Hoe PostNL en Bol samen de volledige ontvangst journey analyseren en verbeteren. Van online bestelling tot levering aan de deur – niets wordt aan het toeval overgelaten.
- Programma Levensgebeurtenissen: Hoe overheidsinstanties hun krachten bundelen om burgers en ondernemers bij ingrijpende momenten in het leven beter en mensgerichter te helpen bij de praktische en administratieve uitdagingen.
Wanneer
26 maart 2025 15:00 - 18:30(GMT+01:00)
Organisator
april
Omschrijving
Hoe maak jij klantgerichtheid groot en impactvol in jouw organisatie? Laat je inspireren door experts, leer van peers en werk direct aan jouw CX-uitdagingen. Met o.a. CX guru Ian Golding, Ahmed Aboutaleb over de lessen
Omschrijving
Hoe maak jij klantgerichtheid groot en impactvol in jouw organisatie? Laat je inspireren door experts, leer van peers en werk direct aan jouw CX-uitdagingen.
Met o.a. CX guru Ian Golding, Ahmed Aboutaleb over de lessen uit Rotterdam: het creëren van een klantgerichte organisatie en Rijn Vogelaar
Bespaar op je ticket met onze 10% relatiekorting. Gebruik bij je inschrijving de code Eyes10.
Wanneer
3 april 2025 Hele dag(GMT+02:00)
Locatie
Rotterdam
Organisator
Omschrijving
This year, the Dutch community Gebruiker Centraal (User Needs First) celebrates its 10 year anniversary. During these 10 years, we’ve learned that working on a user-friendly government requires a long-term
Omschrijving
This year, the Dutch community Gebruiker Centraal (User Needs First) celebrates its 10 year anniversary. During these 10 years, we’ve learned that working on a user-friendly government requires a long-term vision and collaboration. You may attend 1 or multiple days.
Wanneer
9 april 2025 10:30 - 11 april 2025 17:00(GMT+02:00)
Locatie
Amsterdam
Organisator
Omschrijving
Hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie echt meerwaarde biedt aan klanten én medewerkers? In deze inspirerende masterclass nemen excap en theFactor.e je mee in de wereld van Human Experience
Omschrijving
Hoe zorg je ervoor dat jouw organisatie echt meerwaarde biedt aan klanten én medewerkers? In deze inspirerende masterclass nemen excap en theFactor.e je mee in de wereld van Human Experience — waar Customer Experience (CX), Employee Experience (EX) en User Experience (UX) samenkomen.
Wanneer
10 april 2025 09:30 - 14:30(GMT+02:00)
Locatie
Amsterdam
Organisator
Omschrijving
Is klantinzicht straks altijd en overal binnen handbereik, of overschatten we AI? Wat is de rol van menselijke intuïtie en hoe gaan we om met data-bias?
Omschrijving
Wanneer
15 april 2025 17:30 - 22:00(GMT+02:00)
Locatie
's-Hertogenbosch
Organisator
Omschrijving
Met klantreizen verbeter je de dienstverlening voor jouw klant. Of die klant nu de inwoner, ondernemer of iemand anders is. We doen dit met een overheidsbrede aanpak waarin organisaties van
Omschrijving
Met klantreizen verbeter je de dienstverlening voor jouw klant. Of die klant nu de inwoner, ondernemer of iemand anders is. We doen dit met een overheidsbrede aanpak waarin organisaties van elkaar leren en samenwerken.
Wanneer
24 april 2025 13:00 - 17:00(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
mei
Omschrijving
In deze collegereeks leer je wat de laatste inzichten uit de gedragswetenschappen zijn en hoe je deze kunt aanwenden om mensen naar gewenste keuzes en gedrag te bewegen. We doen
Omschrijving
In deze collegereeks leer je wat de laatste inzichten uit de gedragswetenschappen zijn en hoe je deze kunt aanwenden om mensen naar gewenste keuzes en gedrag te bewegen. We doen dit in een serie colleges met gastdocenten die actueel onderzoek verrichten binnen de gedragswetenschappen en met experts binnen de overheid en het bedrijfsleven
Wanneer
6 mei 2025 16:00 - 19:00(GMT+02:00)
Locatie
Amsterdam
Organisator
Omschrijving
Deze masterclass (7 modules) voor HR-professionals en leidinggevenden combineert wetenschappelijke inzichten met praktische tools om organisatiecultuur effectief te verbeteren. Leer hoe je gedragsinterventies ontwerpt, leiders inzet als drijvende kracht, en
Omschrijving
Deze masterclass (7 modules) voor HR-professionals en leidinggevenden combineert wetenschappelijke inzichten met praktische tools om organisatiecultuur effectief te verbeteren. Leer hoe je gedragsinterventies ontwerpt, leiders inzet als drijvende kracht, en duurzame verandering realiseert die bijdraagt aan zowel het welzijn van medewerkers als de prestaties van je organisatie. Met deze kennis en vaardigheden ben je in staat een cultuur te creëren die aansluit bij de unieke behoeften van jouw organisatie.
Wanneer
7 mei 2025 12:00 - 17:00(GMT+02:00)
Locatie
Amsterdam
Organisator
Omschrijving
We nemen je mee in de (positieve en negatieve) ervaringen die medewerkers opdoen tijdens de verschillende fasen die zij doorlopen in contact met de organisatie (van nieuwsgierigheid, oriëntatie & solliciteren,
Omschrijving
We nemen je mee in de (positieve en negatieve) ervaringen die medewerkers opdoen tijdens de verschillende fasen die zij doorlopen in contact met de organisatie (van nieuwsgierigheid, oriëntatie & solliciteren, via groeien, ontwikkelen & verbinden, naar afscheid nemen & in contact blijven).
Wanneer
9 mei 2025 09:30 - 16:30(GMT+02:00)
Locatie
Eindhoven
Organisator
Omschrijving
Samen werken aan een klantgerichte overheid Tijdens de online bijeenkomsten behandelen we specifieke gerelateerde vraagstukken en onderwerpen uit de community. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.
Omschrijving
Samen werken aan een klantgerichte overheid
Tijdens de online bijeenkomsten behandelen we specifieke gerelateerde vraagstukken en onderwerpen uit de community. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.
Wanneer
12 mei 2025 16:00 - 17:00(GMT+02:00)
Organisator
Omschrijving
We duiken in de wereld van DELA en krijgen een exclusief kijkje in hoe zij via hun designproces tot unieke diensten komen voor de bijzondere momenten in de 'reis' van hun cliënten.
Omschrijving
We duiken in de wereld van DELA en krijgen een exclusief kijkje in hoe zij via hun designproces tot unieke diensten komen voor de bijzondere momenten in de ‘reis’ van hun cliënten. Ingrid Baens-Ruhl neemt ons mee in de gevoelige en empathische benadering van klantreizen rondom overlijden, waar families en individuen centraal staan. Hoe ontwerp je interacties in situaties die zo emotioneel beladen zijn? Ingrid deelt haar inzichten en aanpak.
Wanneer
13 mei 2025 17:30 - 22:00(GMT+02:00)
Organisator
Omschrijving
Enrol in this CX Masterclass endorsed by the CXPA. There are only a few official CXPA trainers in the world (the so-called RTPs: Recognised Training Providers) to optimally prepare you for
Omschrijving
Enrol in this CX Masterclass endorsed by the CXPA. There are only a few official CXPA trainers in the world (the so-called RTPs: Recognised Training Providers) to optimally prepare you for the official CCXP Exam. And this Masterclass gives you not 1 but 2 of them! That’s not all. Besides the CXPA curriculum we share our lengthy corporate expertise, challenge you with surprising views and make sure you’re in for a treat.
Wanneer
22 mei 2025 09:00 - 23 mei 2025 16:30(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Omschrijving
Inspirerende verhalen, Interactieve kennissessies en netwerken op een unieke locatie. Ook dit jaar vieren we de meest inspirerende prestaties: NPS Awards voor beste organisaties op het gebied van
Omschrijving
- NPS Awards voor beste organisaties op het gebied van EX en CX
- Aanmoedigingsprijzen voor de echte veranderstrategen.
- Wie zijn de échte CX- en EX-helden van 2025
Wanneer
22 mei 2025 12:00 - 18:00(GMT+02:00)
Locatie
Katwijk aan Zee
Organisator
juni
Omschrijving
De meest vooraanstaande marketeers, thought leaders en experts komen samen om de nieuwste trends en ontwikkelingen in de marketingwereld met jou te delen. Of je nu een doorgewinterde professional bent
Omschrijving
De meest vooraanstaande marketeers, thought leaders en experts komen samen om de nieuwste trends en ontwikkelingen in de marketingwereld met jou te delen. Of je nu een doorgewinterde professional bent of aan het begin van je marketingcarrière staat, deze dag biedt voor ieder wat wils.
Wanneer
12 juni 2025 Hele dag(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Omschrijving
... en iedereen is vrij op vrijdag. Maak kennis met Freeday, het bedrijf wiens naam is geïnspireerd op een extra vrije dat als je saaie en repetitieve taken uitbesteedt aan
Omschrijving
… en iedereen is vrij op vrijdag. Maak kennis met Freeday, het bedrijf wiens naam is geïnspireerd op een extra vrije dat als je saaie en repetitieve taken uitbesteedt aan digitale collega’s.
Leer van use cases over digitale medewerkers en hun creatieve en productieve capaciteiten en laat je inspireren door een reeks van praktische voorbeelden van de hotellerie, de retail en de reisindustrie.
Wanneer
19 juni 2025 14:30 - 19:00(GMT+02:00)
Organisator
Omschrijving
Het zijn dé vakprijzen voor inspirerende en toonaangevende Data & Insights Professionals, Bureaus en Companies die het verschil maken in ons vakgebied.
Omschrijving
Het zijn dé vakprijzen voor inspirerende en toonaangevende Data & Insights Professionals, Bureaus en Companies die het verschil maken in ons vakgebied.
Wanneer
26 juni 2025 18:00 - 23:30(GMT+02:00)
Locatie
Zandvoort
Organisator
september
Omschrijving
Samen werken aan een klantgerichte overheid Tijdens de online bijeenkomsten behandelen we specifieke gerelateerde vraagstukken en onderwerpen uit de community. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.
Omschrijving
Samen werken aan een klantgerichte overheid
Tijdens de online bijeenkomsten behandelen we specifieke gerelateerde vraagstukken en onderwerpen uit de community. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.
Wanneer
1 september 2025 16:00 - 17:00(GMT+02:00)
Organisator
Omschrijving
Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit instrument kan. De training geeft je
Omschrijving
Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit instrument kan. De training geeft je handvatten om in de praktijk nog meer vanuit klantperspectief te denken en te gaan werken.
Wanneer
8 september 2025 09:30 - 16:30(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
Omschrijving
Enrol in this CX Masterclass endorsed by the CXPA. There are only a few official CXPA trainers in the world (the so-called RTPs: Recognised Training Providers) to optimally prepare you for
Omschrijving
Enrol in this CX Masterclass endorsed by the CXPA. There are only a few official CXPA trainers in the world (the so-called RTPs: Recognised Training Providers) to optimally prepare you for the official CCXP Exam. And this Masterclass gives you not 1 but 2 of them! That’s not all. Besides the CXPA curriculum we share our lengthy corporate expertise, challenge you with surprising views and make sure you’re in for a treat.
DUTCH edition!
Wanneer
11 september 2025 09:00 - 12 september 2025 16:30(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
oktober
Omschrijving
Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit instrument kan. De training geeft je
Omschrijving
Met deze training leer jij wat een klantreis is, hoe je een klantreis in kaart brengt en wat jij vanuit jouw rol met dit instrument kan. De training geeft je handvatten om in de praktijk nog meer vanuit klantperspectief te denken en te gaan werken.
Wanneer
6 oktober 2025 09:30 - 16:30(GMT+02:00)
Locatie
Utrecht
Organisator
november
Omschrijving
Samen werken aan een klantgerichte overheid Tijdens de online bijeenkomsten behandelen we specifieke gerelateerde vraagstukken en onderwerpen uit de community. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.
Omschrijving
Samen werken aan een klantgerichte overheid
Tijdens de online bijeenkomsten behandelen we specifieke gerelateerde vraagstukken en onderwerpen uit de community. Zo wisselen we kennis en ervaringen met elkaar uit.
Wanneer
3 november 2025 16:00 - 17:00(GMT+01:00)
Organisator
Omschrijving
Join us for an inspiring day where top (inter)national speakers will share their vision, expertise, and practical tips with an audience of 250+ data professionals, including Data Engineers, Data Analysts,
Omschrijving
Join us for an inspiring day where top (inter)national speakers will share their vision, expertise, and practical tips with an audience of 250+ data professionals, including Data Engineers, Data Analysts, Data Scientists, Machine Learning Engineers, Online Data-Driven Marketers, Business Translators, Product Owners, and other Data & Insights specialists.
Wanneer
13 november 2025 09:00 - 18:00(GMT+01:00)
Locatie
Amsterdam
Organisator
Omschrijving
Enrol in this CX Masterclass endorsed by the CXPA. There are only a few official CXPA trainers in the world (the so-called RTPs: Recognised Training Providers) to optimally prepare you for
Omschrijving
Enrol in this CX Masterclass endorsed by the CXPA. There are only a few official CXPA trainers in the world (the so-called RTPs: Recognised Training Providers) to optimally prepare you for the official CCXP Exam. And this Masterclass gives you not 1 but 2 of them! That’s not all. Besides the CXPA curriculum we share our lengthy corporate expertise, challenge you with surprising views and make sure you’re in for a treat.
Wanneer
27 november 2025 09:00 - 28 november 2025 16:30(GMT+01:00)
Locatie
Utrecht